Работающий подшипник, если в него попал песок, может издавать нехарактерный равномерный звук. Еще засоренный узел будет функционировать не свободно, как новый. Нужно знать, как почистить подшипник от песка и других загрязнений. Если внутрь этой конструкции попали отдельные песчинки, то могла зайти и жидкая грязь. После чего коэффициент трения внутри узла негативно изменился, плавность хода снизилась.

Як почистити підшипник від піскуПотрібно обов’язково почистити підшипник від піску зсередини. Тоді не тільки відновиться його хід, а й будуть видалені абразивні частинки, що змішалися з мастилом, присутність яких швидко виводить вузол з ладу.

Як пісок міг потрапити всередину деталі

Сепаратор з кульками прикривається пилюжником. Але пилезахисний пластина має зазори, достатні, щоб “впустити” всередину піщинки. Потрібно розуміти, як почистити підшипник від піску правильно, не зіпсувавши його при цьому.

Важлива інформація про класи точності підшипників в нашому огляді

Ще тверді абразивні частки разом з пилом і вологою збираються на зовнішній стороні пильовика. Ця деталь охороняє вузол від проникнення в нього сміття. Але якщо довго пильовик не чистити, то в місці його розташування накопичується багато забруднень. Тоді вони швидше проникають всередину деталі.

Етапи очищення підшипника

Крок перший. З агрегату витягується цей вузол.

Крок другий. Вузол протирається:

  • від мастила;
  • від бруду;
  • від іншого механічного сміття.

Використовується суха ганчір’я, а краще – ганчірка з мікрофібри. Ні в якому разі не можна мити металеві деталі водою. Для промивання обертових частин допустимо використовувати спеціальний склад або:

  • уайт-спірит;
  • ацетон;
  • бензин.

Будь-який з цих складів наливають в ємність і ганчіркою витирають все забруднення.

Крок третій. Щоб почистити підшипник від піску, його слід розкрити. Беруть заточений, досить тонкий предмет (голка, шило). Цим інструментом піддягають робочу “губу” ущільнювача. Діяти слід обережно, інакше можна зіпсувати цю деталь. Кільце вискакує.

Як чистити підшипники і зберегти його робочі характеристики дізнайтеся з огляду

Крок четвертий. В раніше зазначених складах промивається вже розкритий підшипник. Стара мастило (з піску і брудом) ретельно вимивається. Бажано використовувати кисть, щітку. При цьому утримують внутрішню обойму, обертаючи зовнішню. Розчинник повинен повністю очистити метал від зіпсованої мастила.

Крок п’ятий. Очищений підшипник потрібно залишити для остаточної просушки.

Етапи очищення підшипника

Крок шостий. Буде потрібно змастити все труться поверхні, тоді тертя стає плавним. Мастило повинна становити орієнтовно 50-70% від внутрішнього обсягу. Її надлишок буде заважати роботі вузла. Щоб результативно почистити підшипник від піску і інших забруднень, потрібно використовувати мастильний склад, відповідний такими ознаками:

  • Вузол має властивість сильно нагріватися. Тому при високих температурах мастило може змінювати консистенцію, але не сильно.
  • При морозах склад не повинен надто густіти. Інакше будуть проявлятися Затири.
  • При контакті з водою мастило не повинна змінювати своїх властивостей і змішуватися.
  • Склад не повинен шкодити полімерів, гумі. Інакше через якийсь час доведеться міняти пильовики, сальники (сталевих кілець ущільнювачів це застереження не стосується).

Крок сьомий. Очищений і висушений пильовик вставляється звичайним защипувалися рухом. Потрібно відстежувати стан робочої кромки. Зайва мастило видаляється.

Залишається встановити вузол в потрібне місце і перевірити його працездатність.

Автор статті: УкрЗахідПостач – підшипники зі всього світу

 

Читайте популярні статті:

 

Зміст статті: Найпростіша розшифровка маркування сальників Додаткове маркування сальників Спеціалізоване позначення сальників Щоб підібрати необхідні манжети, або по-іншому їх ще називають сальники, потрібно обов’язково врахувати розшифровку кожного з них. Саме вона допоможе вибрати правильну запчастина, яка точно виконає всі свої технічні умови. Отже, давайте розглянемо найбільш часто зустрічається напис на даних виробах. Найпростіша розшифровка маркування
Читать статью
Підшипники ковзання є опорними або напрямними частинами механізмів, в яких рух деталей відбувається відносно один одного. Складається з корпусу (металевого) і вкладиша-втулки, вироблений з матеріалів з незначним показником тертя. Мастило для підшипників ковзання заповнює поглиблення між ними. До переваг такого типу вузлів відносяться: ймовірність витримувати надмірні вібраційні і динамічні навантаження, функціонувати при високих температурах, невисокий
Читать статью
Кожен досвідчений водій грунтовно підходить до заміни тих чи інших запчастин в своєму авто, при заміні сальників теж потрібно задуматися, які сальники краще, вивчити їх види та дізнатися, чим вони відрізняються. Види сальників NBR. Стійкий до низьких температур. Їх робочий температурний режим від – 40 до +100 градусів. Якщо вибирати, який сальник краще в Сибіру,
Читать статью