Код ідентифікаційний при маркуванні є визначальним, в нього входять ряд букв і цифр, які мають певне значення. Він поділяється на 3 складові його частини, читаючи зліва направо:

  • 1 частина – виконання підшипника (його конструкція),
  • 2 частина – серія підшипника (залежить від розмірів),
  • 3 частина – діаметр внутрішнього отвору підшипника zz.

Маркування підшипників ZZ

Що позначають частини маркування підшипників zz

Перша частина символічного позиціонування відображає форму конструкції, дана частина постійно вказується в цифровій формі. У другій частині символічного позиціонування відображається серія розміру підшипника, поряд з цим визначається і інша розмірність підшипника, якщо точніше ширина і зовнішній діаметр, відповідно до діаметра застосованого внутрішнього отвору.

Про міжнародне маркування підшипників читайте в нашій оглядовій статті

При однаковому зовнішньому діаметрі і отворі, підшипник zz може мати різну ширину. Виходячи з цього можна комбінацію умовно розділити на дві серії – ширини і діаметрів. Де серія ширини підшипників zz так само, як і серія діаметрів, завжди позначають цілим числом (двома числами), ці два номери (числа) задають серію розмірів підшипників zz.

Позначення читається зліва направо, де перший номер говорить про серію ширини, другий – каже про серію діаметрів. Така комбінація називається “розмірної серією”, і вона стоїть перед кодом внутрішнього діаметра підшипника. Якщо ж тип / вид підшипника zz має на увазі тільки одну серію – ширини, то номер, що позначає ширину не маркується.

До складу символічного позиціонування “розмірної серії” постійно входить тільки цифра, яка містить серію діаметрів при маркуванні підшипників zz. У третій частині відображається діаметр внутрішнього отвору і складається з двох цифр.

При діаметрі внутрішнього отвору підшипника zz рівного або більшого 500 міліметрів, частина символічного позиціонування, говорить про “розмірної серії”, вона в основному відділяється за допомогою косою риси, за якої ставиться внутрішній діаметр отвору, він вказується в міліметрах.

Про маркування підшипників кочення читайте в нашій оглядовій статті

Серії при маркуванні підшипників zz. Перші дві частини символічного позиціонування залишаються постійно незмінними при маркування певного типу підшипників, а остання частина може змінюватися, ця частина, яка визначає код діаметра отвору в підшипнику. “Серія підшипників” – це незмінна частина символічного позиціонування, включає в себе форму конструкції і серію розмірів підшипників zz.
Маркування підшипників zz - символьне позначення та дешифрування

Маркування підшипників zz – символьне позначення та дешифрування

  • Z – Захист одностороння шайбою (з металу) підшипника – 6203 Z
  • ZZ – Захист двостороння шайбою (з металу) підшипника – 6205 ZZ
  • RS – Ущільнення з гуми з одного боку підшипника – 6201 RS
  • 2RS – Ущільнення з гуми з двох сторін підшипника – 6206 2RS
  • N – Під стопорне кільце канавка на зовнішньому кільці підшипника zz – 6305 N
  • NR – Стопорное кільце і канавка зовнішнього кільця підшипника zz – 6306 NR
  • W33 – Змащувальне отвір і паз кільцевої підшипника zz – 3612 W33
  • TN – Сепаратор з поліаміду посилений – 1207 ETN
  • P6 – показник класу при точності ISO 6
  • P5 – показник класу при точності ISO 5
  • P4 – показник класу при точності ISO 4
  • C2 – Вказівка ​​на розряд зазорів, які не відповідають (менше нормальної)
  • C3 – Вказівка ​​на розряд зазорів, які не відповідають (більше нормальної) – 6309 ZZC3
  • C4 – Вказує на розряд зазорів, які більше C3
  • C5 – Вказує на розряд зазорів, які більше C4
  • K – Вказує отвір конічний
  • E – Сепаратор, виконаний з матеріалів пластичних – 292305 E
  • Ю (SS) – Сталь з нержавійки – SSMR137ZZ
  • P – Обойма виконана з поліаміду і посилена скловолокном
  • М (Л) – Сепаратор виконано з латуні – 46312 Л
  • Д – Сепаратор виконаний з алюмінію
  • Г – Сепаратор виконано зі сплаву металів (чорних)
  • А – Вантажопідйомність підвищена – 3516 А
  • X – Розміри основні, які не збігаються з регламентованими стандартом ISO
  • Y – Сепаратор з латуні штампований, центрований по тілах кочення

Автор статті: УкрЗахідПостач

 

Читайте популярні статті:

 

Підшипник є функціональна одиниця, яка виконує функцію підтримки і напрямки обертового вала і осі. Пристрій призначений для зниження тертя між рухомою частиною механізму, а також його нерухомими елементами. Підшипники дозволяють зменшити втрати енергії, усунути нагрівання і знизити знос деталей. Провідні виробники Серед відомих світових брендів фахівці особливо виділяють наступних виробників: шведська промислова група SKF постачає
Читать статью
Катання на роликах – це не просто дитяча забава. Це професійний спорт, спосіб пересування або просто хобі для мільйонів людей. Але роликові ковзани, як і скейтборд, велосипед або інші види транспорту, часто ламаються або вимагають певного догляду. Для досвідчених ролерів важливим моментом є заміна підшипників. Згодом вони починають погано крутитися, а то і зовсім деякі
Читать статью
Шланги ПВХ є пружні армовані промислові шланги, виготовлені з полівінілхлориду з різними добавками і мають гладку внутрішню поверхню. Армування шлангу ПВХ відбувається або за допомогою високоміцної спіральної струни, або за допомогою ниткового сталевого каркаса. Також ПВХ шланг може армуватися комбінованим способом. Добавки в полівінілхлоридну основу призначені для отримання або посилення тих чи інших фізико-механічних властивостей
Читать статью