Позначення підшипників NSK досить різноманітне і людині легко заплутатися в цьому. Але в дійсності маркування підшипників NSK не така вже й складне. Досить просто скористатися представленою нижче інформацією, для наочності зазначеної у вигляді списків.

маркування підшипників nsk

Серія

Позначення серії:

  • кулькові, встановюються самостйіно – 22.., 13.., 12..;
  • роликові, що нагадують сфери, з роликами в вигляді бочки – 230.., 222.., 223..;
  • роликові, сферичні та упорні – 294.., 293.., 292..;
  • роликові підшипники конічні – 513.., 512.., 511..;
  • кулькові та однорядні – 60..;
  • однорядні кулькові, але при цьому радіально-упорні – 73.., 72..;
  • роликові у формі циліндру – NU 10.., NN 30.., NJ 2.., N 3…

Кут контакту

За кутку контакту підшипники NSK маркуються таким чином:

  • для кута контакту в 30 градусів і радіально-упорних, кулькових – буква A;
  • для кута контакту в 40 градусів і радіально-упорних, кулькових – буква B;
  • для кута контакту в 15 градусів і радіально-упорних, кулькових – буква C;
  • для кута контакту в 20 градусів і конічних роликових – та ж буква C;
  • для кута контакту в 28 градусів і конічних роликових – буква D;
  • для кута контакту в 25 градусів і радіально-упорних, кулькових – поєднання A5;
  • для кута контакту в 17 градусів і конічних роликових – знак відсутній.

Внутрішня конструкція

Расшіфрока підшипників NSK по внутрішній конструкції:

  • для радіально-упорних з нестандартною конструкцією – A;
  • для радіально упорних – C, CA;
  • конічні роликові – CD;
  • конічні роликові зі збільшеною вантажопідйомністю – E;
  • радіально-упорних зі збільшеною вантажопідйомністю – HR;
  • конічні роликові з доріжками кочення, кутом контакту, шириною кільця відповідно ISO – J.

позначення підшипників nsk

Сепаратор

Латунний варіант – M, сталевий – W, пластиковий – T. V – відсутність сепаратора.

Захисні шайби і т. п. укріплення

  1. 2RS, DDU – з двох сторін закриття гумою,
  2. 2Z – з двох сторін металевими шайбами,
  3. DU, RS – закриття гумою з одного боку,
  4. V, VV – гумові ущільнювачі безконтактні,
  5. Z – закритий металевими шайбами з одного боку, ZZ – з двох,
  6. DW – підшипник зі надлегким контактом, закритий гумою з одного боку, DDW – з двох сторін.

Конструкція кілець

K – отвір внутрішнього кільця з конусністю 1:12, а K30 – з конусністю о 1:30. E4 – мастильна канавка зовні і мастильні отвори зовні в кільці. N – з канавкою під стопорне кільце в кільці зовні. NR – з канавками під два стопорних кільця.

Зкомпоноване позначення підшипників NSK

DB – ставиться заднім торцем до заднього. DF – переднім до переднього. DT – ставиться в тандемі. G – універсальний варіант. SU – одинарний універсальний подшіпік, а DU – подвійний.

Внутрішній зазор

C2 – менше нормального, C3 – більше, C4 і C5 – відповідно ще більше. CM – зазор для електричних двигунів, для мініатюрних – MC1-MC6. Нормальний зазор – CN.

розшифровка підшипників nsk

Змазка

Робоча температура змазкиМаркування
від -40 до +110 градусівNS7
від -10 до +110 градусівAS2
від -40 до +160 градусівENS
від -40 до +150 градусівEA3
від -40 до +150 градусівEA5

Заключення

Якщо вас цікавить детальніша інформація щодо підшипників NSK та їх придбання, то звертайтеся у фірму УкрЗахідПостач, яка поставляє підшипники та ремені від найвідоміших виробників.