Позначення підшипників NSK досить різноманітне і людині легко заплутатися в цьому. Але в дійсності маркування підшипників NSK не така вже й складне. Досить просто скористатися представленою нижче інформацією, для наочності зазначеної у вигляді списків.
Серія
Позначення серії:
- кулькові, встановюються самостйіно – 22.., 13.., 12..;
- роликові, що нагадують сфери, з роликами в вигляді бочки – 230.., 222.., 223..;
- роликові, сферичні та упорні – 294.., 293.., 292..;
- роликові підшипники конічні – 513.., 512.., 511..;
- кулькові та однорядні – 60..;
- однорядні кулькові, але при цьому радіально-упорні – 73.., 72..;
- роликові у формі циліндру – NU 10.., NN 30.., NJ 2.., N 3…
Кут контакту
За кутку контакту підшипники NSK маркуються таким чином:
- для кута контакту в 30 градусів і радіально-упорних, кулькових – буква A;
- для кута контакту в 40 градусів і радіально-упорних, кулькових – буква B;
- для кута контакту в 15 градусів і радіально-упорних, кулькових – буква C;
- для кута контакту в 20 градусів і конічних роликових – та ж буква C;
- для кута контакту в 28 градусів і конічних роликових – буква D;
- для кута контакту в 25 градусів і радіально-упорних, кулькових – поєднання A5;
- для кута контакту в 17 градусів і конічних роликових – знак відсутній.
Внутрішня конструкція
Расшіфрока підшипників NSK по внутрішній конструкції:
- для радіально-упорних з нестандартною конструкцією – A;
- для радіально упорних – C, CA;
- конічні роликові – CD;
- конічні роликові зі збільшеною вантажопідйомністю – E;
- радіально-упорних зі збільшеною вантажопідйомністю – HR;
- конічні роликові з доріжками кочення, кутом контакту, шириною кільця відповідно ISO – J.
Сепаратор
Латунний варіант – M, сталевий – W, пластиковий – T. V – відсутність сепаратора.
Захисні шайби і т. п. укріплення
- 2RS, DDU – з двох сторін закриття гумою,
- 2Z – з двох сторін металевими шайбами,
- DU, RS – закриття гумою з одного боку,
- V, VV – гумові ущільнювачі безконтактні,
- Z – закритий металевими шайбами з одного боку, ZZ – з двох,
- DW – підшипник зі надлегким контактом, закритий гумою з одного боку, DDW – з двох сторін.
Конструкція кілець
K – отвір внутрішнього кільця з конусністю 1:12, а K30 – з конусністю о 1:30. E4 – мастильна канавка зовні і мастильні отвори зовні в кільці. N – з канавкою під стопорне кільце в кільці зовні. NR – з канавками під два стопорних кільця.
Зкомпоноване позначення підшипників NSK
DB – ставиться заднім торцем до заднього. DF – переднім до переднього. DT – ставиться в тандемі. G – універсальний варіант. SU – одинарний універсальний подшіпік, а DU – подвійний.
Внутрішній зазор
C2 – менше нормального, C3 – більше, C4 і C5 – відповідно ще більше. CM – зазор для електричних двигунів, для мініатюрних – MC1-MC6. Нормальний зазор – CN.
Змазка
Робоча температура змазки | Маркування |
від -40 до +110 градусів | NS7 |
від -10 до +110 градусів | AS2 |
від -40 до +160 градусів | ENS |
від -40 до +150 градусів | EA3 |
від -40 до +150 градусів | EA5 |
Заключення
Якщо вас цікавить детальніша інформація щодо підшипників NSK та їх придбання, то звертайтеся у фірму УкрЗахідПостач, яка поставляє підшипники та ремені від найвідоміших виробників.