Підшипники для роликів

Катання на роликах – це не просто дитяча забава. Це професійний спорт, спосіб пересування або просто хобі для мільйонів людей. Але роликові ковзани, як і скейтборд, велосипед або інші види транспорту, часто ламаються або вимагають певного догляду. Для досвідчених ролерів важливим моментом є заміна підшипників. Згодом вони починають погано крутитися, а то і зовсім деякі

Details

Відмінність поліклинового ременя від ручейкового

У сучасних автомобілях використовується ремінна передача в багатьох вузлах (колінчастий вал, генератор, насос кондиціонера, газорозподільні механізми і ін.). Для цього зазвичай використовуються клинові і поліклинові ремені. За допомогою поліклинових або струмкових ременів передається обертання з ведучого вузла на ведений (зі шківа коленвала на шків генератора, насос ГУР і ін.). Чи існує відмінність поліклинового ременя від

Details

Область застосування підшипників кочення

Підшипники кочення складаються з декількох конструктивних елементів. Основними з них є тіла кочення і розділовий знак, який за рахунок якого вони відокремлюються одна від одної. Представлений вид підшипників працює за рахунок виникає сили тертя. Зазначені вироби не вимагають застосування великого обсягу кольорових металів при їх виготовленні. Вони зменшують силу тертя при запуску вузла до 20

Details

Причини виходу з ладу підшипників кочення

Головним дефектом вважаються задираки, що з’являються з-за невеликих зазорів, попадання сторонніх часток, нестачі мастила. Шум, стукіт, вібрації провокуються великим зазором в елементі, корозією, зносом. Причини виходу з ладу підшипників кочення полягають в дефектах. Ознаки несправності Нерідко простежується: відділення шарів поверхні (відбувається руйнування дрібних фрагментів), що зумовлено втомою матеріалу і допущенням помилок при установці; поява тріщин

Details

Допустимі зазори в підшипниках ковзання

Підшипники ковзання використовуються на складному виробничому обладнанні, залізничному транспорті, автомашинах і спеціалізованій техніці. У відповідних конструкціях між валом і втулкою підшипника є невеликий простір. Вона наповнена тим чи іншим мастильним матеріалом, за рахунок властивостей якого досягається мінімальний опір. При цьому при роботі механізмів відбувається зміщення одного кільця підшипника по відношенню до інших кілець. Величина такого

Details

Маркування підшипників кочення

У домашньому господарстві підшипники кочення використовують при ремонті автомобіля чи побутової техніки. У промисловості – в електротехнічних машинах. Тому так важливо знати, як маркуються опорна деталь. Основні дані про розмітку Маркування підшипників кочення «розповідає» про основні параметри і особливості конструкції. Вона складається з кількох частин і розміщується на кільці підшипника. Існує головне і допоміжні позначення,

Details

Матеріали підшипників ковзання

Підшипники ковзання виконують функцію опор для обертових деталей. Ці вироби прийнято розділяти за типом сприйняття навантажень на радіальні і наполегливі. Найпопулярніший для виготовлення підшипник ковзання матеріал – метал. На другому місці за поширеністю різні полімери. Матеріали виготовлення Підшипники, виконані з металів, можуть включати до свого складу сталь різних видів, бабіти, сплави міді і алюмінію, бронзу,

Details

Змазка для підшипників ковзання

Підшипники ковзання є опорними або напрямними частинами механізмів, в яких рух деталей відбувається відносно один одного. Складається з корпусу (металевого) і вкладиша-втулки, вироблений з матеріалів з незначним показником тертя. Мастило для підшипників ковзання заповнює поглиблення між ними. До переваг такого типу вузлів відносяться: ймовірність витримувати надмірні вібраційні і динамічні навантаження, функціонувати при високих температурах, невисокий

Details

Область застосування підшипників ковзання

Підшипник ковзання – виріб, що є частиною опори вала. Допомагає обертати вал щодо поверхні за рахунок ковзання внутрішніх елементів. Якісний елемент витримає радіальні, осьові навантаження, забезпечуючи тим самим стабільну роботу машини. Виріб складається з корпусу, втулок або вкладишів і змащуючого механізму. Опорний ділянку (цапфа) може мати різну форму – циліндричну, конічну, плоску. Від вибору типу

Details

Маркування клинових ременів

Щоб змусити обертатися ведений вал, необхідно передати обертальний момент на нього від ведучого вала, що здійснюється за допомогою декількох типів передач. На практиці найчастіше зустрічається спосіб, при якому поширення механічної енергії виробляється з використанням сили тертя. Така передача називається пасової. До її складу входять шківи (провідний і ведений) і приводний ремінь. Дане механічний пристрій має

Details